3225 twee opnames van een en dezelfde kerk

Plaats reactie
Arnold Tak
Berichten: 17286
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

3225 twee opnames van een en dezelfde kerk

Bericht door Arnold Tak »

qua belijning identieke ongelopen fotokaarten op Gevaert-papier
Bijlagen
3225a.jpg
3225b.jpg
jan spoolder
Senior Zoeker
Berichten: 700
Lid geworden op: ma aug 31, 2009 10:58 pm

Tervuren (B), kerk van St. Johannes Evangelist

Bericht door jan spoolder »

Dit is de kerk van St. Johannes Evangelist in Tervuren, België.

http://goo.gl/maps/7Q0Me
Bijlagen
tervuren.jpg
Arnold Tak
Berichten: 17286
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

België, Tervuren, kerk St.Johannes Evangelist

Bericht door Arnold Tak »

Jan Spoolder. Knap gevonden. Wat een toevalligheid. Het woord Tervuren valt hier de laatste weken nogal eens. De gedachten gaan namelijk uit naar een derde hond, een herder. Alle soorten herders zijn inmiddels langs gekomen, ook de Tervurense. Alleen denk ik niet dat het een hond van dat ras gaat worden. Prachtig, weer twee onbekende kaartjes thuis gebracht.
jan spoolder
Senior Zoeker
Berichten: 700
Lid geworden op: ma aug 31, 2009 10:58 pm

Bericht door jan spoolder »

Mocht je toch voor de Tervurense herder gaan, dan zou ik 'm zeker Johannes noemen. Nee, niet naar mij, maar naar de evangelist natuurlijk ;)
Arnold Tak
Berichten: 17286
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

grapjas ..

Bericht door Arnold Tak »

je bent niet alleen een sublieme oplosser, je zit ook nog vol humor. Maar de zaken liggen hier toch even anders dan je denkt. Het is mijn grote wens altijd nog eens een herder te hebben. Mijn vrouw heb ik eindelijk zover dat ze erin meegaat. Wat een schat, hè? En dat terwijl ze zich toch wel heeft moeten overwinnen. Ik ben haar wel tegemoet gekomen door aan haar over te laten de keuze tussen een reu en een teefje en zij mag de naam kiezen. Het wordt mogelijk een Hollandse herder, met gouden strepen in de vacht, kortharig, geen werklijn maar een showlijn. We gaan ons dit jaar eerst goed oriënteren en dan komt onze nieuwe aanwinst hopelijk volgend jaar. Ja, zo'n hond kan zo'n 12 jaar worden, zelf ben ik 65 en ik wil de hond wel overleven en niet aan mijn vrouw alleen laten.
Plaats reactie

Terug naar “Opgeloste zoekplaatjes in het buitenland”