2348g Harlingen of toch niet?

Plaats reactie
Arnold Tak
Berichten: 17286
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

2348g Harlingen of toch niet?

Bericht door Arnold Tak »

Hallo,
Ik heb een zoekplaatje.
Allereerst het volgende. Deze kaart circuleert al heel lang in Harlingen en is dan ook bij menig verzamelaar in zijn verzameling opgenomen. Maar dit is en kan niet Harlingen zijn.
De foto is ook in boeken opgenomen, terwijl de duidelijke kenmerken van de stad ontbreken.
Ik kreeg deze kaart onlangs van een kennis en heb toen maar het besluit genomen eens te proberen uit te zoeken waar of wat dit is.
Ik heb al contact gehad met o.a Stations web, maar die konden mij niet verder helpen, ze dachten misschien iets met draverijen. Ook hierin aan het wroeten geweest, drafbanen en oude foto`s brachten ook hier geen uitkomst.
Jouw site bezoek ik te pas en te onpas als bezoeker, daar ik zelf ook verzamel van Harlingen en alleen plaatjes kijken is al leuk, maar nog nooit iets gevonden wat ik herkende.
Graag zou ik van je willen weten of je de foto kan plaatsen.
Het opschrift in het Engels is waarschijnlijk ooit van een Engelse gast geweest.
Ik verneem wel iets van je.

Met vriendelijk groet,
Chris.
Bijlagen
album Chris.40040.jpg
album Chris.40040.jpg (243.13 KiB) 953 keer bekeken
jeannet
Senior Zoeker
Berichten: 215
Lid geworden op: ma mar 03, 2008 6:40 pm
Locatie: Leiden

Bericht door jeannet »

Dit is de Blekerstraat te Leeuwarden zie http://www.beeldbankleeuwarden.nl/ o.a. nr FDBLEKERA046 ,zoeken op blekerstraat en je krijgt veel meer foto's te zien

[ATTACH]4514[/ATTACH]
Bijlagen
schaats.jpg
schaats.jpg (8.06 KiB) 942 keer bekeken
Arnold Tak
Berichten: 17286
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

Leeuwarden, Blekerstraat

Bericht door Arnold Tak »

Jeannet, wat een supersnelle oplossing en in één keer helemaal goed. Perfect! Ook namens Chris reuze bedankt.
Plaats reactie

Terug naar “Opgeloste zoekplaatjes in Leeuwarden”