2129 weggespoeld wegdek

Plaats reactie
Arnold Tak
Berichten: 17286
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

2129 weggespoeld wegdek

Bericht door Arnold Tak »

belijnde ongelopen fotokaart
Bijlagen
2129.jpg
2129.jpg (196.78 KiB) 1053 keer bekeken
2129a.jpg
2129a.jpg (112.85 KiB) 1018 keer bekeken
Niet geregistreerd

Van Martin Snuverink

Bericht door Niet geregistreerd »

Dat deze foto eerder geplaatst is geweest weet ik zeker, maar dat deze opgelost is weet ik niet helemaal zeker.
harm kramer
Senior Zoeker
Berichten: 130
Lid geworden op: zo mei 03, 2009 10:05 pm

2129 weg gesoeld wegdek

Bericht door harm kramer »

Rotterdam Westerlaan .deze opname is gemaakt na de Februari stormvloed in 1953 bij kantoren van Ommeren hoek Calandstraat.

kantoren Van Ommeren hoek Calandstraat/Westerlaan in 1958 vlak voor de sloop t.b.v de nieuwbouw van het " van Ommerenhuis" waarvan de èèrste paal is geslagen door Ph van Ommeren Pj zn op 10 Februari 1959.
zie geschiedenis Koninklijke Van Ommeren NV 1839-1999 door Cora Boele en Paul van de Laar.
Bijlagen
westerlaan.jpg
westerlaan.jpg (21.19 KiB) 918 keer bekeken
Niet Geregistreerd

Van Martin Snuverink

Bericht door Niet Geregistreerd »

Gave vondst, Harm. Dus rechts is het Park en voor ons de Nieuwe Maas. Links staat nu het vierkante kantoorgebouw met helikopterdak van (nu) Vopak. Weer een plaatje voor de verzameling van Arnold!
Arnold Tak
Berichten: 17286
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

Rotterdam, Westerlaan

Bericht door Arnold Tak »

Harm, wat een prachtige vondst. En nu jij het hebt gevonden, zie ik het ook pas. Natuurlijk slap van mij, maar dat staat haaks op de blijdschap die ik voel nu ik dit opgeloste kaartje een mooi plekje in mijn verzameling kan geven (Martin, goed geraden!). Misschien dat je dit plaatje nog eens terug ziet in het kwartaalblad van Ons Rotterdam. Harm, reuze bedankt weer, ik ben heel gelukkig met jou.
Plaats reactie

Terug naar “Opgeloste zoekplaatjes in Rotterdam”