1559 MIENTWEG

Plaats reactie
Arnold Tak
Berichten: 17286
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

1559 MIENTWEG

Bericht door Arnold Tak »

belijnde ongelopen fotokaart
het straatnaambordje is links aan de lange gevel van het huis bevestigd
Bijlagen
1559.jpg
1559.jpg (159.39 KiB) 1453 keer bekeken
Martin Snuverink
Senior Zoeker
Berichten: 1484
Lid geworden op: di mar 04, 2008 11:07 pm

Bericht door Martin Snuverink »

De Mientweg komt momenteel alleen nog voor in Lutjewinkel (NH).
Niet geregistreerd

Bericht door Niet geregistreerd »

Ja, dat klonk al bekend. Zal aanstonds een een ritje door die buurt maken.

Timo Deen
Martin Snuverink
Senior Zoeker
Berichten: 1484
Lid geworden op: di mar 04, 2008 11:07 pm

Bericht door Martin Snuverink »

Arnold, weet je zeker dat het Mientweg en niet Meentweg is? Meentweg komt in diverse plaatsen in het Gooi voor.
Arnold Tak
Berichten: 17286
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

Meentweg of Mientweg

Bericht door Arnold Tak »

Martin, nu ik nog eens goed kijk, zie ik toch echt weer Mientweg, maar het is dusdanig vaag, dat ik zeker geen 100% garantie geef
als Mientweg een doodlopend spoor is, dan is er alle aanleiding om te veronderstellen dat er Meentweg staat, al komt die naam niet als eerste bij me op, als ik er met een heel scherpe loep op tuur
Bijlagen
1559a.jpg
1559a.jpg (59.44 KiB) 1377 keer bekeken
Niet geregistreerd

Van Martin Snuverink

Bericht door Niet geregistreerd »

Mijn vorige bericht was gebaseerd op het postcodeboek, dus op de actuele situatie. Nog wel bestaat de 1e en 2e Mientweg in Katwijk bij het voormalige Marinevliegkamp. Eigenlijk Mientlaan.
In Friesland zijn er nog straten met de Friese naam Mientwei. In tijden dat het Fries nog niet zo in zwang was heetten die straten gewoon op zijn Hollands Mientweg. Er zijn dus mogelijkheden in Friesland. In ieder geval in Rijs, Surhuizum en Hemelum.
dibbler
Senior Zoeker
Berichten: 148
Lid geworden op: wo jun 20, 2018 3:13 pm

Re: 1559 MIENTWEG

Bericht door dibbler »

Arnold Tak
Berichten: 17286
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

Re: 1559 Hoofddorp, Nieuweweg 42

Bericht door Arnold Tak »

dibbler, weer zo'n oude rakker aan de vergetelheid ontrukt, heeft zo'n 14 jaar liggen wachten op de juiste lokalisering. Wat heerlijk dat ook deze kaarten aandacht krijgen en dat niet alleen, dat ze ook nog worden herkend. Mocht er trouwens prijs worden gesteld op nieuwe detailscans van een geplaatst zoekplaatje, dan graag even een seintje, ik doe dat met alle genoegen. Mijn dank is 14x groot, ook gaat m'n waardering uit naar Timo en Martin Snuverink, onze éminence grise in ruste.
Plaats reactie

Terug naar “Opgeloste zoekplaatjes in Noord-Holland”