0788g wsch. Utrecht

Arnold Tak
Berichten: 17286
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

0788g wsch. Utrecht

Bericht door Arnold Tak »

ongelopen fotokaart
achterop in potlood: Utrecht Rijnstraat of omgeving?
Bijlagen
0788g.jpg
0788g.jpg (106.31 KiB) 1490 keer bekeken
Martin Snuverink
Senior Zoeker
Berichten: 1484
Lid geworden op: di mar 04, 2008 11:07 pm

Niet utrecht, maar waarschijnlijk Groningen.

Bericht door Martin Snuverink »

Dit is zeker geen Utrecht, want smalspoor en andere bovenleidingsmasten. Ik zoek in Groningen. Arnhem en Nijmegen zijn ook mogelijk en ook Haarlem.
wijngaarden
Senior Zoeker
Berichten: 706
Lid geworden op: ma mar 03, 2008 9:24 pm

Bericht door wijngaarden »

geen haarlem m.i
Martin Snuverink
Senior Zoeker
Berichten: 1484
Lid geworden op: di mar 04, 2008 11:07 pm

Nijmegen

Bericht door Martin Snuverink »

Zoals ik er nu tegenaankijk is dit niet Utrecht, Groningen, Haarlem of Arnhem, maar Nijmegen. Dit is af te leiden uit de bovenleidingmasten en de lantaarnpalen. helaas heb ik nog niet kunnen traceren waar dit was.
Niet geregistreerd

tramsporen nijmegen

Bericht door Niet geregistreerd »

Martin, ik denk dat je goed zit. Tooropstraat rechtvooruit, tramsporen in de Berg en Dalseweg.
Sjoerd Eeftens
Martin Snuverink
Senior Zoeker
Berichten: 1484
Lid geworden op: di mar 04, 2008 11:07 pm

Bericht door Martin Snuverink »

Met de hoek Berg en Dalseweg / Tooropstraat in .Nnijmegen kwom ik er eerder al niet goed uit, omdat je dan een noorderzon nodig hebt en de huizen kloppen ook niet. Maar waar in Nijmegen dan wel?
Niet geregistreerd

tramsporen

Bericht door Niet geregistreerd »

Groningen dan toch maar. Ik ben nu op mijn werk en kan het niet nakijken. Nijmegen had relatief veel enkelspoor met wisselplaatsen. Ik kan de huizen ook niet plaatsen in Nijmegen op de door mij genoemde plek. Groningen had relatief veel dubbelspoor. Ik denk aan de uitloper van het stadsnet naar het oosten maar kan dat vanavond pas checken. Straatnamen kan ik niet uit mijn hoofd oplepelen. Sjoerd Eeftens
Niet geregistreerd

tramsporen

Bericht door Niet geregistreerd »

Helaas kan ik dit noch in Nijmegen, noch in Arnhem plaatsen. Met Livesearch alle tramtrajecten bekeken, maar nada. Ook Groningen biedt geen herkenbare situatie. Haarlem dan? Wel de smalspoorringlijn dan en niet de hoofdlijn Schoten - Haarlem - Leiden. Of zijn we te Antwerpen of Gent?
Martin Snuverink
Senior Zoeker
Berichten: 1484
Lid geworden op: di mar 04, 2008 11:07 pm

Bericht door Martin Snuverink »

Tuurlijk is de vorige reactie van Sjoerd. Nou, ik ondervind precies hetzelfde dilemma. Maar toch is dit hartstikke Nederlands! Haarlem en omgeving heb ik inmiddels ook uitgekamd, maar zonder resultaat. Wat te denken van Amsterdam-Noord (Meeuwenlaan e.o.)?
Dennis
Senior Zoeker
Berichten: 252
Lid geworden op: ma mar 03, 2008 8:09 pm

Lantaarnpaal

Bericht door Dennis »

Ik herken dit niet meteen als Noord hoor. Ik zou een grote detailscan van één van de lantaarnpalen moeten hebben om definitief uitstuitsel te kunnen geven of we hier met Amsterdamte maken hebben. Ik zie op de scans hier altijd net niks. Vooralsnog geen Meeuwenlaan denk ik.
Plaats reactie

Terug naar “Opgeloste zoekplaatjes in Haarlem”