4956g treinstel in aanbouw SvW

wijngaarden
Senior Zoeker
Berichten: 706
Lid geworden op: ma mar 03, 2008 9:24 pm

haarlem ?

Bericht door wijngaarden »

Beverwijk dus niet .. ik denk dat het haarlem is echter ik kan het pand rechts op de achtergrond niet plaatsen ?? het zou aan de verspronckweg staan , daar kan ik het niet inpassen .Was er misschien ook een deur aan de achterzijde ? :cool:
Rien Roodzant
Senior Zoeker
Berichten: 131
Lid geworden op: zo mar 09, 2008 6:54 pm

Bericht door Rien Roodzant »

Het zou kunnen, helaas zijn de foto's van het interieur van de werkplaats aan de Verspronckweg nog niet beschikbaar zag ik op de site van het NH archief.
Dik
Senior Zoeker
Berichten: 733
Lid geworden op: za mar 15, 2008 10:29 pm

Bericht door Dik »

Het is de Verspronckweg in Haarlem. Het huis rechts op het zptje is geen vrijstaand huis, maar maakt deel uit van een rijtje huizen. Het huis staat aan de ingang van het parkeerterrein van de Karwei. zie : https://goo.gl/maps/zcgyCNTcPPm
wijngaarden
Senior Zoeker
Berichten: 706
Lid geworden op: ma mar 03, 2008 9:24 pm

goed gevonden

Bericht door wijngaarden »

Beste dik , perfect gezien !! Ik ging uit van het bestaande pand van de bouwmarkt .Vermoedelijk heeft er dus op de plek van het huidige parkeerplaats ook zo,n hal gestaan . Ik ben overtuigd alle details van het pand kloppen !! :cool: :cool:
Knap opgelost door iedereen
wijngaarden
Senior Zoeker
Berichten: 706
Lid geworden op: ma mar 03, 2008 9:24 pm

Bericht door wijngaarden »

Arnold , volgens mij kan deze naar opgelost ,Het pand op de achtergrond klopt precies met de lokatie aan de verspronckweg.
Paul
Senior Zoeker
Berichten: 301
Lid geworden op: zo aug 25, 2013 12:57 am
Locatie: Rotterdam

Bericht door Paul »

Het huis rechts op het zptje is geen vrijstaand huis, maar maakt deel uit van een rijtje huizen. Het huis staat aan de ingang van het parkeerterrein van de Karwei. zie : [url schreef:https://goo.gl/maps/zcgyCNTcPPm[/url]
Volgens mij mist er een verdieping.
Hans de Haas
Senior Zoeker
Berichten: 427
Lid geworden op: di mar 11, 2008 12:28 am

Bericht door Hans de Haas »

Ook ik heb ernstige twijfels over de juistheid van de locatie. Kijk door de ramen van de wagon en we zien een rij huizen evenwijdig aan de loods en dat vind ik op de bewijsafbeelding maps niet terug. Laten we niet teveel aan Haarlem vast houden, er waren meerdere vestigingen en mogelijk is dit heel ergens anders.
Theo.B.
Senior Zoeker
Berichten: 981
Lid geworden op: zo jun 15, 2008 5:37 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Theo.B. »

De begane grond valt buiten het zicht door de schutting.
De dakkapel is gewijzigd, en het raam rechts van het rookkanaal dat over de buitenmuur loopt is dichtgemaakt.
Voor de rest klopt alles, absoluut het zelfde huis.
Arnold Tak
Berichten: 17286
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

Haarlem, Verspronckweg

Bericht door Arnold Tak »

heel graag dank ik met mijn gast iedereen die zijn beste krachten heeft gewijd aan dt zoekplaatje, dat niet leed aan gebrek aan aandacht.
Plaats reactie

Terug naar “Opgeloste zoekplaatjes in Haarlem”