2967 vrijstaand pand met stoephek

Plaats reactie
Arnold Tak
Berichten: 17286
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

2967 vrijstaand pand met stoephek

Bericht door Arnold Tak »

belijnde ongelopen fotokaart
Bijlagen
2967.jpg
2967a.jpg
Jurryt Jannink

Bericht door Jurryt Jannink »

Op de foto staat het pand aan de Spoorsingel 68 te Delft. Zie google-streetview: http://maps.google.com/maps?q=spoorsing ... a=N&tab=il
Arnold Tak
Berichten: 17286
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

Delft, Spoorsingel 68

Bericht door Arnold Tak »

Jurryt, dat je het pand weet te traceren ... heel knap. Het wekte op mij de indruk dat het in een vrij landelijk gebied zou hebben kunnen staan. Staat het warempel in Delft aan een drukke doorgaande weg. En dan ziet het er vandaag de dag ook nog eens anders uit vanwege het verwijderen van het balkon. Wat is dit toch een leuke hobby. Ik word telkens weer verrast. Het voelt altijd weer als het vinden van het licht aan het eind van een tunnel. Ik blijf het ongelofelijk knap vinden hoe jij en je kornuiten iedere keer weer de vinger op de juiste plek weten te leggen. Jullie houden me enthousiast om nieuwe opgaven en uitdagingen te verwerven. Het blijft toch zo leuk. Daarbij wordt er van niets weer iets gemaakt. Weer een stukje erfgoed met historische waarde beschikbaar gekregen. Een aanwinst voor de collectie van een archief of historisch geïnteresseerde. Dank, dank, dank.
Plaats reactie

Terug naar “Opgeloste zoekplaatjes in Delft”