2911 winkel De Concurrent op nr. 22


Hier staan de nog niet opgeloste zoekplaatjes van winkels die ouder zijn dan 6 weken.
Plaats reactie
Arnold Tak
Berichten: 17286
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

2911 winkel De Concurrent op nr. 22

Bericht door Arnold Tak »

belijnde ongelopen fotokaart
op de etalageruit staat rechts: heerenkledeing naar maat, ook al zie ik alleen petten in de etalage
links de naam van de uitbater, maar door het lichtgekleurde gordijn erachter moeilijk te lezen
ik kan eruit halen: L. With
mooie natuurstenen versieringen op beide hoeken boven de winkel
op de achterzijde in potlood: Utrecht
Bijlagen
2911.jpg
2911a.jpg
Niet Geregistreerd

Bericht door Niet Geregistreerd »

Van Ingrid Evers: In Amsterdam was een 'mantelmagazijn De Concurrent' gevestigd aan de Nieuwe Hoogstraat 22 (KB krantenbank, advertenties 1907-1911). Misschien is het bedrijf later uitgebreid naar maatkleding voor heren?
Niet Geregistreerd

Bericht door Niet Geregistreerd »

Van Ingrid Evers: In Amsterdam was een 'mantelmagazijn De Concurrent' gevestigd aan de Nieuwe Hoogstraat 22 (KB krantenbank, advertenties 1907-1911). Misschien is het bedrijf later uitgebreid naar maatkleding voor heren?
Swier
Zoeker
Berichten: 65
Lid geworden op: zo dec 02, 2012 4:40 pm

Bericht door Swier »

Peter Smaardijk
Senior Zoeker
Berichten: 3213
Lid geworden op: vr jun 24, 2011 8:40 pm

Bericht door Peter Smaardijk »

Misschien dat de Beekstraat in Arnhem een mogelijkheid is? Ik vind een faillissement van een L. de With, koopman te Arnhem, Beekstraat 21, in kranten van 27 en 28 november 1925. De Beekstraat heeft een wat aparte huisnummering, lijkt het wel (hoe loopt die eigenlijk), zodat dat misschien naast 22 zit. Wie kan mij uit de droom helpen (cq. heel misschien het bevestigen)?
Niet Geregistreerd

Bericht door Niet Geregistreerd »

Op deze link staat wel een winkel de cuncurrent in utrecht .. het pand lijkt er alleen niet op .. maar wellicht zijn ze later verhuisd

http://www.hetutrechtsarchief.nl/collec ... 1970/75315

Natas
jan spoolder
Senior Zoeker
Berichten: 700
Lid geworden op: ma aug 31, 2009 10:58 pm

Bericht door jan spoolder »

Er waren meerdere winkels met de naam 'de concurrent' in Utrecht, o.a. Amsterdamsestraatweg 22 (in serviezen), Havikstraat (fournituren), Weesbrug (Oudegracht)(in kleding), maar die zijn het geen van alle.
Plaats reactie

Terug naar “Winkels”