2728 feestpoort in Rotterdam

Plaats reactie
Arnold Tak
Berichten: 17286
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

2728 feestpoort in Rotterdam

Bericht door Arnold Tak »

belijnde ongelopen fotokaart
rechts een winkeltje met op de linker deur: Electr en eronder Tabaks
rechts van de lantaarnpaal ovale huisnummerbordjes, links 62 en rechts ernaast 64
Bijlagen
2728.jpg
2728a.jpg
Niet Geregistreerd

Van Martin Snuverink: Wiekstraat hoek Jacob Catsstraat, Oude Noorden

Bericht door Niet Geregistreerd »

Het is geluk hebben dat ik snel een foto van dit straatgedeelte vond vanaf vrijwel dezelfde positie: foto 45 in Groeten uit het Oude Noorden van H.A.Voet. Dit is namelijk de Wiekstraat, gezien van de Jacob Catsstraat naar het oosten. Van deze huizen aan de zuidzijde van de straat staat niets meer overeind.
Arnold, ik neem aan dat jij het genoemde boekje ook hebt, en dat het opsturen van een scan niet nodig is. Mocht je het boekje niet hebben, dan maak ik alsnog een scan.
jan lemmens
Senior Zoeker
Berichten: 983
Lid geworden op: di okt 28, 2008 8:38 pm

Bericht door jan lemmens »

Arnold Tak
Berichten: 17286
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

Rotterdam, Wiekstraat vanaf Jacob Catsstraat

Bericht door Arnold Tak »

Martin, heel erg knap gevonden. Wat een topzoeker ben je toch. Inderdaad, je moet even goed kijken, maar dan zie je het duidelijk. Kan niet missen. Ontzettend bedankt, zoals reeds ontelbare malen eerder. Jan Lemmens, bedankt voor de afbeelding, met name voor die mensen die genoemd boekje niet hebben (ik heb het natuurlijk wel in de kast, één van mijn meer dan 2.000 boeken over Rotterdam).
Niet Geregistreerd

Van Martin Snuverink

Bericht door Niet Geregistreerd »

Dank je wel, Jan. Het is dezelfde foto, maar in het boekje is het een PBK met onderschrift Rotterdam Wiekstraat.
Plaats reactie

Terug naar “Opgeloste zoekplaatjes in Rotterdam”