1183g boerenfamilie in vol ornaat

Plaats reactie
Arnold Tak
Berichten: 17306
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

1183g boerenfamilie in vol ornaat

Bericht door Arnold Tak »

belijnde ongelopen fotokaart model doorloper
niet dat we verwachten dat deze kaart ooit zal worden opgelost, maar een heel leuk plaatje is ook nooit weg, toch?
wat opvalt is de scheiding tussen de bokken en de schapen: mannen aan één kant en vrouwen aan de andere en allemaal de handen aan het lichaam
ja, tijden veranderen.....
Bijlagen
1183g.jpg
1183g.jpg (136.22 KiB) 934 keer bekeken
Niet geregistreerd

zoekplaatje 1183g

Bericht door Niet geregistreerd »

Zal inderdaad niet meevallen exacte locatie te vinden.
Type boerderij en klederdracht is Zuidhollands.
Is deze kaart te koop ?

Groeten, Gert Treurniet
gtreurniet@casema.nl
Arnold Tak
Berichten: 17306
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

verkoopverzoek

Bericht door Arnold Tak »

Hallo Gert, een zoekplaatje met een nummer eindigend op een g is een gastplaatje en daar kan ikzelf dus niet over beschikken.
Mijn stelregel is dat een oplosser van een zoekplaatje het eerste recht heeft om een opgeloste kaart van me over te nemen, tenzij het een kaart is die ik in eigen verzameling wil opnemen.
Niet opgeloste kaarten zijn niet te koop, daarvoor bestaan verkoopsites zoals Qoop, Marktplaats, Ebay, Delcampe e.d.
jan lemmens
Senior Zoeker
Berichten: 983
Lid geworden op: di okt 28, 2008 8:38 pm

Bericht door jan lemmens »

Arnold Tak
Berichten: 17306
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

Schipluiden, Willemsoordseweg, Meerzicht (tegenover Zouteveense Meer)

Bericht door Arnold Tak »

Gert Treurniet, je zat goed en Jan Lemmens leverde het onomstotelijke bewijs. Grappig dat ik ooit heb gezegd dat ik niet dacht dat dit zoekplaatje zou worden opgelost. En ook dat ik met Gert nog recent heb gecommuniceerd over deze afbeelding. Heren, het was me weer een bijzonder groot genoegen van u te hebben mogen vernemen. Ga zo door (maar dit is een loze aansporing). U overstelpt me iedere keer weer met heerlijk reacties. Van zo'n site word je helemaal blij.
Plaats reactie

Terug naar “Opgeloste zoekplaatjes in Zuid-Holland”