6871 straatgezicht Rotterdam, maar waar?

Plaats reactie
Arnold Tak
Berichten: 17232
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

6871 straatgezicht Rotterdam, maar waar?

Bericht door Arnold Tak »

.

belijnde, ongelopen fotokaart
het rechter pand heeft bovenop het zadeldak een tweetal gekrulde versieringen in kunststeen
op en rond de Bergweg valt dat te zien bij meerdere panden
opvallend zijn de bomen in het wegdek, zoals vroeger in de Gerard Scholtenstraat
het linkerpand heeft op z'n punt staande vierkantjes in de gevel onder de dakgoot
ovale huisnummerbordjes, huisnummers onleesbaar
de scans 4 en 6 zijn 'verbeterd'
Bijlagen
6871.jpeg
6871a.jpeg
6871b.jpeg
6871c.jpeg
6871d.jpeg
6871e.jpeg
Arnold Tak
Berichten: 17232
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

Rotterdam, Blommersdijkselaan o.a. nr 41

Bericht door Arnold Tak »

Blommersdijkselaan 35 bestaat nog, alles links ervan tot en met om de hoek van de Bergweg is afgebroken.
E. Petter
Senior Zoeker
Berichten: 1678
Lid geworden op: ma mar 18, 2013 11:58 pm

Bericht door E. Petter »

Inderdaad, Arnold. Hier was ik nog langsgewandeld met streetview, maar deze staan er dus niet meer.
https://hdl.handle.net/21.12133/F01BA7E ... 9845D9EFAF
Arnold Tak
Berichten: 17232
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

meezoeken en bewijsopname

Bericht door Arnold Tak »

Erwin, mijn hartelijke dank voor het meezoeken. En natuurlijk voor je overduidelijke bewijsopname. Dat ik de gezochte lokatie vond was een gelukkie. Ik kocht deze fotokaart op Marktplaats van een mij bekende aanbieder begin maart. Vandaag bood hij deze fotokaart nogmaals aan, maar nu was de kaart gelopen. Verzonden door de ouders aan hun zoon. Natuurlijk heeft die dezelfde achternaam en aan de hand van het adresboek was snel bekend waar pa en moe woonden. Gezien de rondingen op het dak had ik al zo'n idee dat het in de buurt van de Bergweg was. Maar ja, als ze dan de boel afbreken wordt het ook met Google Maps ondoenlijk.
Plaats reactie

Terug naar “Opgeloste zoekplaatjes in Rotterdam”