4605 autoweg vol geparkeerde auto's 1975

Arnold Tak
Berichten: 17181
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

reactie aan Theo.B.

Bericht door Arnold Tak »

hierboven de gevraagde detailscan
wat betreft het jaartal 1975 zat ik fout
de fotoafdrukservice had vaag achterop een cijferreeks gedrukt, eindigend op 75, maar nu ik nog eens goed kijk, stond er: 33.3.75 en dat lijkt me achteraf geen datum
1981 lijkt dus te kloppen

de hijskraan met daaraan hangend de dwarsbalk geeft mij voldoende bewijs dat de aangedragen lokatie klopt

volgens mij zien we linksboven de rijkswegen vanaf Rotterdam (links) en Den Haag (rechts) bij elkaar komen
mee eens?
Bijlagen
4605a.jpeg
Theo.B.
Senior Zoeker
Berichten: 980
Lid geworden op: zo jun 15, 2008 5:37 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Theo.B. »

Volgens mij gaat/komt het verkeer van Rotterdam/ Den Haag rechts op het zp onder aquaduct om daarna te splitsen c.q. bij elkaar te komen.

Linksboven zal inderdaad de oude snelweg zijn, dat zal dan zijn waar nu ongeveer de Kampenringweg ligt.
Ik wist hier het bestaan niet van vandaar aanvankelijk mijn twijfel.
Overtuigd van Gouda.
Arnold Tak
Berichten: 17181
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

Gouda, rijksweg vanuit het westen

Bericht door Arnold Tak »

heel graag bedank ik iedereen die zich heeft ingespannen om dit zp-tje te identificeren, zoals ze dat in Frankrijk en Engeland noemen. Paul die als eerste de juiste ingeving had, Martin en Theo.B. die er heel veel tijd en energie instopten en natuurlijk Hans, Ingrid en Swier die meedachten en -deden.
Dick-jan
Zoeker
Berichten: 40
Lid geworden op: za jan 25, 2014 2:19 pm
Locatie: Waddinxveen

Kijk eens in mijn Album

Bericht door Dick-jan »

Ik heb op facebook een aantal foto's staan van het Gouwe aquaduct misschien leuk om te bekijken.
https://www.facebook.com/413331562089597/photos/?tab=album&album_id=543183892437696

Gr. Dick-Jan
Plaats reactie

Terug naar “Opgeloste zoekplaatjes in Gouda”