4605 autoweg vol geparkeerde auto's 1975

Arnold Tak
Berichten: 17181
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

4605 autoweg vol geparkeerde auto's 1975

Bericht door Arnold Tak »

foto op pbk-formaat
wordt de opening van een nieuwe weg (of tunnel) gevierd met een open huis?
volgens mij zie ik links auto's op een aparte baan tegemoet rijden
Bijlagen
4605.jpeg
Martin Snuverink
Senior Zoeker
Berichten: 1484
Lid geworden op: di mar 04, 2008 11:07 pm

Bericht door Martin Snuverink »

Is de foto vanaf een viaduct gemaakt?
Martin Snuverink
Senior Zoeker
Berichten: 1484
Lid geworden op: di mar 04, 2008 11:07 pm

Bericht door Martin Snuverink »

Links van de vangrail, dus op de middenberm, zien we een rij zeer hoge lichtmasten. In Nederland waren in 1975 de snelwegen nog nauwelijks verlicht (meen ik me te herinneren). Verder lijken de kentekenplaten mij van een licht kleur. De gele kentekenplaten kwamen in NL pas in 1978. Dit zou wel eens in België kunnen zijn.
Swier
Zoeker
Berichten: 65
Lid geworden op: zo dec 02, 2012 4:40 pm

Bericht door Swier »

Of Duitsland gezien het relatief hoge Volkswagen gehalte.
Martin Snuverink
Senior Zoeker
Berichten: 1484
Lid geworden op: di mar 04, 2008 11:07 pm

Bericht door Martin Snuverink »

ik vermoed dat we uitkijken over de ring van Antwerpen (E34) vanaf het viaduct in de Grote Steenweg (N1, de voormalige hoofdweg van Antwerpen naar Brussel. We kijken in WZW richting. Rechts buigt zich dan de afslag Antwerpen-Zuid af. De doorgaande weg gaat naar de Kennedy-tunnel. Links komt de boog van Brussel erbij. Ik heb geen idee wat voor evenement hier plaatshad.
https://www.google.nl/maps/@51.1913851, ... 312!8i6656 geeft een hedendaagse indruk van wat ik bedoel.
Hans de Haas
Senior Zoeker
Berichten: 427
Lid geworden op: di mar 11, 2008 12:28 am

Bericht door Hans de Haas »

Het is alweer vele jaren geleden dat ik eens naar een Grand Prix ben geweest in België. Langs de weg kwam ik nog een bord tegen met, extra kromme bananen! Ja dat stond er echt, maar is verder niet van belang. Wat ik nog weet is, dat ik de wagen kon parkeren op een stuk weg wat als parkeerterrein was ingericht, een ander deel van deze weg was die dag onderdeel van het circuit. Mogelijk is dit omgeving Spa, hoewel ik hier geen gepimpte bolides zie staan, maar dat was in die tijd wel een stuk minder dan tegenwoordig.
Martin Snuverink
Senior Zoeker
Berichten: 1484
Lid geworden op: di mar 04, 2008 11:07 pm

Bericht door Martin Snuverink »

In ieder geval is het terrein van zp veel te vlak voor de omgeving van Spa-Francorchamps in de Ardennen.
Op het zp zie je ook ouders met kinderen.
Ingrid
Senior Zoeker
Berichten: 904
Lid geworden op: do dec 25, 2008 5:10 pm

Bericht door Ingrid »

Misschien een erg wilde suggestie, maar zou het te maken kunnen hebben met de Wereldtentoonstelling in Brussel in 1958?
Ingrid
Senior Zoeker
Berichten: 904
Lid geworden op: do dec 25, 2008 5:10 pm

Bericht door Ingrid »

Is het jaar 1975 een feit, of kan het ook een ander jaar zijn?
Hans de Haas
Senior Zoeker
Berichten: 427
Lid geworden op: di mar 11, 2008 12:28 am

Bericht door Hans de Haas »

Dit zou een weg in aanbouw kunnen zijn en om nog even bij de grand prix te blijven, deze was ook op de Omloop van Terlamen bij Zolder.
Plaats reactie

Terug naar “Opgeloste zoekplaatjes in Gouda”