het hele cluppie


Uw hulp werd gevraagd bij het achterhalen van gegevens ten behoeve van de uitgave van een boek getiteld “Strandleven langs de Nederlandse Noordzeekust” dank voor alle bijdragen!
Plaats reactie
Arnold Tak
Berichten: 17229
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

het hele cluppie

Bericht door Arnold Tak »

Lotgenoten,
het lijkt me leuk om de hele club weer eens bij elkaar te hebben. Wat denken jullie ervan? Natuurlijk gids ik jullie graag langs het nieuwe Centraal Station, de Markthal, de Rotterdam van Rem Koolhaas, de Rijnhavenbrug (oftewel de hoerenloper of het vluggertje). Natuurlijk mag ook iemand anders het voortouw nemen. Steden als Dordrecht, Delft, Leiden, Gouda maar ook buiten de Randstad zoals Haarlem, Breda, Den Bosch, Nijmegen of wat dan ook kwalificeren zich voor een bezoekje. Wellicht kan ik wel een collega-gids (van Gilde Nederland) ergens in den lande charteren.
Maar als jullie naar mij kijken, dan neem ik graag het initiatief.
Een zaterdag of een zondag (Berry gaat voor zondag), ergens achterin oktober of eerste helft november, verzamelen bij CS? Laat maar weten 1) of er belangstelling is en 2) waar de voorkeur naar uitgaat.
Reacties graag naar arnoldtak apenstaartje planet punt nl (aan elkaar). Zegt het voort.
Bijlagen
Rotterdam  Markthal.jpg
Plaats reactie

Terug naar “Strandleven langs de Nederlandse Noordzeekust”