2646g kruidenierswinkeltje van J. de Boer op nr. 12


Hier staan de nog niet opgeloste zoekplaatjes van winkels die ouder zijn dan 6 weken.
Plaats reactie
Arnold Tak
Berichten: 17283
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

2646g kruidenierswinkeltje van J. de Boer op nr. 12

Bericht door Arnold Tak »

belijnde ongelopen fotokaart
uitgave van fotograaf Eduard Sanders, die vanaf Groningen tot voorbij Utrecht actief was met het maken van kaarten voor mensen, die ze van hem wilden afnemen
Bijlagen
2646.jpg
2646a.jpg
2646b.jpg
Theo.B.
Senior Zoeker
Berichten: 981
Lid geworden op: zo jun 15, 2008 5:37 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Theo.B. »

Arnold, van J. de Boer heb je ook nog een andere foto.

http://www.inoudeansichten.nl/zoekplaat ... ht=j.+boer
Arnold Tak
Berichten: 17283
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

wat grappig

Bericht door Arnold Tak »

Theo, ik had al zo'n déja-vu gevoel bij dit plaatje en nu pas na jouw vingerwijzing gaat het kwartje vallen. Jij -maar ook anderen- weten dikwijls veel beter dan ik wat er als zoekplaatjes en als opgelost staat op de diverse sites. Ik kreeg bijv. van mijn gast een berg zp-tjes mee om te plaatsen en daar zat ook de staande (nog niet opgeloste) kaart bij van Eik en Duin. Ik maar denken dat hij bij Berry of Wim de Koning Gans op de site stond, ik zoeken en zoeken, gaf Berry me net de hint dat hij gewoon op deze site staat. Ja, ik ben niet meer zo scherp als een jaartje of twintig geleden. Maar gelukkig heb ik jullie nog.
BEDANKT
Het blijft natuurlijk wel otzettend leuk om te opname die eerder was geplaatst nu te zien in een wat grotere afbeelding. Het wordt zo steeds uitdagender.
Arnold Tak
Berichten: 17283
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

Bericht door Arnold Tak »

op de site van mijn goede vriend Berry (http://www.onbekendinnederland.nl) staat onder: "IN THE PICTURE" een overzicht van alle plaatsen waarvan hij weet dat Eduard Sanders actief was. Wellicht een leuk hulpmiddeltje om hiermee verder te zoeken. Als verzamelaars nog kaarten uit andere plaatsen hebben, houd ik me aanbevolen voor het doorgeven van de plaatsnamen aan mij. arnoldtak apestaartje planet.nl

DRENTHE
- Meppel

FRIESLAND
- Bolsward - Drachten - Franeker - Harlingen - Leeuwarden - Oosterbierum - Sneek - Workum

GELDERLAND
- Arnhem - Beesd - Buurmalsen - Culemborg - Dieren - Harderwijk - Hattem - Heerde - Putten - Rhenen - Tricht

GRONINGEN
- Appingedam - Delfzijl - Groningen - Nieuwe Pekela - Noordbroek - Loppersum - Oldambt - Winschoterdiep

NOORD-BRABANT
- Breda

NOORD-HOLLAND
- Hilversum

OVERIJSSEL
- Deventer - Goor - Gramsbergen - Hengelo - Kampen - Raalte - Zwolle

UTRECHT
- Amersfoort - Baarn - De Bilt - Doorn - Loenersloot - Rheden - Utrecht - Veenendaal - Woerden - IJsselstein - Zeist

ZUID-HOLLAND
- Alphen aan de Rijn - Bergambacht - Bodegraven - Den Haag - Gorinchem - Hazerswoude - Leerdam - Leiden - Schoonhoven - Stolwijk - Vlaardingen - Zoeterwoude - Zwammerdam
Plaats reactie

Terug naar “Winkels”