2616 vleeschhouwerij C. van Veen = 0383


Hier staan de nog niet opgeloste zoekplaatjes van winkels die ouder zijn dan 6 weken.
Plaats reactie
Arnold Tak
Berichten: 17283
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

2616 vleeschhouwerij C. van Veen = 0383

Bericht door Arnold Tak »

belijnde ongelopen fotokaart
links een houten deur voor een doorgang
trots poseren pa (rechts), ma en dochter in de deuropening en de twee knechten bij de vleeskoe
Bijlagen
2616.jpg
2616a.jpg
Niet Geregistreerd

Mogelijk Gouda

Bericht door Niet Geregistreerd »

Volgens telefoonboek 1915 hadden C. van Veen Az. en L.J. van Elberveld een vleeschhandel aan de Gouwe 67-69 in Gouda. Toch lijkt me dat deze foto niet daar, of in een binnenstad is genomen...

Jan Spoolder
Niet Geregistreerd

Bericht door Niet Geregistreerd »

Hoi Arnold, deze kaart zie ik zojuist ook al staan bij de rubriek "Winkels" ouder dan 6 weken. Kaartnummer 0383. Gr. Adrie.
Arnold Tak
Berichten: 17283
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 4:25 pm

ZP-tje op 2 plekken

Bericht door Arnold Tak »

goed gezien en klopt ook; ik heb de kaart ooit op verzoek van een verzamelaar naar zijn collectie overgeheveld en hem nu dus weer -wat me helemaal was ontschoten- terug kunnen verwerven. Ja, kaarten maken soms de meest curieuse omzwervingen. Zo zie ik kaarten, die ooit van mij waren, op diverse plekken opduiken.
Theo.B.
Senior Zoeker
Berichten: 981
Lid geworden op: zo jun 15, 2008 5:37 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Theo.B. »

De door Jan Spoolder gevonden C. van Veen Az nam reeds in 1880 de vleeschhouwerij over van zijn oom C. van Veen.
Mogelijk heeft deze(Az) eerst op een ander adres gezeten voor samenwerking met L.J. van Erberveld
Bijlagen
1342475700.jpg
Plaats reactie

Terug naar “Winkels”