Bekijk Poll Resultaten: Wat is uw mening over onze website?

Stemmers
10. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Uitstekend

4 40,00%
  • Goed

5 50,00%
  • Redelijk

0 0%
  • Slecht

1 10,00%
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Zoekplaatjes website vernieuwd!

Ingeschreven
    Jan 2008

Standaard Zoekplaatjes website vernieuwd!

We hebben de zoekplaatjes website vernieuwd. Heeft U op- of aanmerkingen? Laat het ons weten door te reageren op dit bericht!

Ingeschreven
    Mar 2008

Standaard

Zeer bruikbaar, ziet er goed uit al is het nog wel weer even wennen.

Ingeschreven
    Jan 2008

Standaard

Probleem gemeld door Erik Baas: "Inloggen is soms lastig: de browser heeft mijn naam en wachtwoord niet bewaard, en ik weet ze niet meer. Dan hoop ik maar dat er een link "Wachtwoord vergeten?" is, maar helaas... Echter, tot mijn verbazing, kreeg ik na een mislukte poging (met foutief wachtwoord) een heel ander inlogscherm, waar mijn browser al keurig mijn naam en wachtwoord ingevuld had. Waarom zijn er twee verschillende inlogschermen, en waarom werkt de functie "wachtwoord opslaan" op de ene wel maar op de andere niet ?"

Ik denk dat het probleem als volgt is: onze website bestaat uit 2 onderdelen: Het onderdeel ansichten; hier kunnen gebruikers hun verzameling oude ansichten op het web zetten. Gebruikers kunnen hier alleen door ondergetekende worden aangemeld. Hier kom je door te surfen naar: http://www.inoudeansichten.nl/ansichten/

En dan hebben we natuurlijk het onderdeel Zoekplaatjes. De beheerder van dit gedeelte is jullie bekend: Arnold Tak. Op dit gedeelte van de website kan iedereen zich zelf aanmelden. Hier kom je door te surfen naar: http://www.inoudeansichten.nl/zoekplaatjes/forum.php

Natuurlijk zou het het mooiste zijn als er voor beide onderdelen van de website 1 gebruikersnaam en 1 wachtwoord nodig zou zijn. technisch is dat voor ons niet haalbaar helaas.

Ik hoop dit duidelijk uitgelegd te hebben. Zo niet, laat het weten!

met vriendelijke groet,

Paul

Ingeschreven
    Jan 2008

Standaard

Probleem gemeld door Erik Baas: "De zin "Ga naar de advertentie op Marktplaats..." is erg fout: ik ben er niet op gekleed, buiten is het koud en donker, en er rijden geen bussen meer. "Surf naar ..." etc., "Open de ..." etc. of "Bekijk de ..." etc. zou beter zijn."

Erik, ik heb de tekst aangepast. Bij nieuwe advertenties zal de tekst "Klik hier om naar de advertentie op Marktplaats te surfen..." verschijnen

Ingeschreven
    Jan 2008

Standaard

Problemen gemeld door Erik Baas:

- wit op grijs is redelijk leesbaar, grijs op grijs gewoon NIET;

Erik, dit is een onderdeel van de style. je hebt gelijk dat hier nog problemen mee zijn. Dit is voor ons niet makkelijk te wijzigen, maar we nemen het wel mee. Bij een update van de style zullen we hier kritisch naar kijken!

- bij "Oude auto's in oude ansichten!" is maar de helft van het filmpje zichtbaar, de rest gaat schuil achter het blok "Recent Articles" (wat dus ook nog in het Engels is);

Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      CapturFiles_22.jpg
Bekeken:   148
Grootte:   20,9 KB
ID:        4593

Erik, bij ons is het wel goed zichtbaar, zie bijgaand screenshot. Vandaar dat we dat zelf niet gezien hebben. We gaan hier uiteraard naar kijken! De naam van het kopje staat nu op Recente Artikelen.
    Wat voor browser gebruik jij? Ik heb op diverse computers geprobeerd en overal lijkt het goed te gaan. Zijn er andere gebruikers met dit probleem? Laat het svp weten!

- de tekst "Hoe heet onze koningin?" etc. staat deels naast het kader

Gaan we naar kijken

- bij de poll staat "Je mag niet stemmen in deze enquête"; wie mag dat dan wel, en hoe is er dan toch al één stem uitgebracht ??

Je hebt helemaal gelijk. Ik heb dit meteen aangepast. Je kan nu stemmen, voorwaarde is wel dat je ingelogd bent. Iedereen kan overigens ook nu zelf een enquete maken indien gewenst. Verder heb ik als functionaliteit toegevoegd dat ingelogde leden evenementen op de kalender kunnen plaatsen. Ik denk dan bijvoorbeeld aan beurzen e.d.
    "
    - de kleur van reeds aangeklikte links verandert niet, waardoor ik niet kan zien welke pagina's ik al bezocht heb; waarom maak je een standaardfunctie van mijn browser kreupel ?

Ligt ook aan de zogenaamde style. Hier gaan we t.z.t. kritisch naar kijken.

Nogmaals dank voor je feedback!

Paul

Bladwijzers

Forum Rechten